»Danes morajo biti naše oči uprte v Beograd, kjer so študenti podvrženi velikemu nasilju totalitarnega, avtokratskega sistema. Namen shoda je, da nudimo podporo, četudi samo simbolično, današnjemu protestu v Beogradu.«
»Lahko pa najdemo veliko povezav. Tako direktnih v kontaktih med ljubljanskim županom in predsednikom v Srbiji, kakor tudi v načinu, kako koruptivno vodita svoje posle.«
»Eno Vučićevo, avtokratsko, primitivno in koruptivno, on bo z lažmi in nasiljem poskušal ohraniti oblast, in na drugi strani vse več ljudi, ki vidijo, kakšno je dejansko stanje tam, in opažam družbene spremembe med študenti in protestniki.«
»Mislim, da je danes Srbija spet svet in vsak razumen človek mora podpirati te študente, te proteste. Upam, da se val takšnih sprememb nadaljuje tudi drugod po državah nekdanje Jugoslavije in Evropske unije.«
»Ne zanima jih, kdo bo zmagal na naslednjih volitvah, ampak vztrajajo, dokler se ne ustvari vladavina prava in dokler institucije ne začnejo delovati.«
»Mislim, da je totalitarcev na svetu zadosti in se jim je treba upirati. To, kar delajo študentke, študenti, kar delajo ljudje v Beogradu, si zasluži podporo.«
»Podpiram mlade v Srbiji, ki se borijo proti korupciji, klientelizmu in avtokraciji.«
»Razmere so težje kot v zdravstvu, moramo se zavedati, da v šolah ni čakalnih vrst, otroci so v razredu vsak dan, potrebujejo učitelja.«
»Primanjkuje nam več tisoč učiteljev in učiteljic.«
»Razlog za neatraktivnost učiteljskega poklica ni samo v plačah.«
»Da navkljub možnostim in spodobnem sofinanciranju s strani države nimamo veliko zasebnih šol, je dober znak.«
»Kot nacija nismo imuni na elitistične popadke.«
»Politika je resen poklic. V njega ne hodiš, če se ti potuje. V njega ne hodiš, če si želiš biti na televiziji. V politiko ne greš, če želiš uresničiti osebne interese.«
»Nekatere stvari Golobova vlada dela spodobno.«
»Verjamem, da je prihodnost v hibridni ekonomiji, v smiselnem kombiniranju.«
»Negotovost me mestoma straši, hkrati pa nam daje odgovornost, da poskrbimo za naslednje generacije.«
»Bistvo spremembe, za katero vas skrbi, katere so pristojnosti sveta, je odveč.«
»Ravnatelju vedno ostaja pedagoška avtonomija.«
»Gre za politizacijo šol in vrtcev brez vprašaja, in to na račun šibkejše vloge zaposlenih.«
»Nujno bi bilo, da bi predlagatelj napisal in razložil vsaj en strokovni razlog, morda dva in ju podkrepil z znanstvenimi strokovnimi izsledki.«
»To je napačno sporočilo.«
»Nikakor ne moremo dovoliti, da bi bilo kadrovanje ravnateljev politično, prevladuje naj stroka.«
»V takšnem sistemu na takšen način ad hoc spreminjati tako pomemben zakon, kot je ZOFVI, je skrajno neodgovorno.«
»Ta vrednota je bila vedno deležna tudi visoke podpore javnosti, saj smo šolstvo, ki vsem ponuja enake možnosti za pridobivanje znanja in uresničevanje talentov, razumeli kot ključen izraz družbene pravičnosti in solidarnosti.«
»Zasebno šolstvo smo razumeli kot dobrodošlo dodatno možnost izbire – še posebej v primerih alternativnih pedagoških praks.«
»Ker bi takšen razvoj zmanjšal integrativno moč šolskega sistema v Sloveniji in bistveno prispeval k povečevanju neenakosti v naši družbi, želimo kot nekdanji ministri in ministrice, pristojni za šolstvo, pred radikalnim posegom v vzpostavljeno razmerje med javnim in zasebnim opozoriti vlado in parlament na potencialne škodljive posledice takšnega ukrepa.«
»Finančno stanje v zasebnih šolah nikjer ni tako, da bi se lahko kdo iz tega bogatil. Tu v slovenskem kontekstu ni mogoče delati dobička.«
»Na ministrstvu vztrajamo na mreži javnih šol, saj ni nacije, ki bi v celoti prepuščala svoje ohranjanje, razvoj in napredek zasebnim interesom.«
»Sam rad išče vmesne poti, zato je bil tudi celoten sistem zasebnega in javnega šolstva nastavljen tako, da omogoča logiko 'in in' in ne 'ali ali'.«
»V prihodnje se je treba tako usmeriti predvsem v to, kako graditi naprej, da bo šola pri nas na splošno postala še bolj kakovostna in dostopna.«